TÜİK mayıs ayı Tüketici Güven Endeksi’ni açıkladı

TÜİK, Tüketici Güven Endeksi Mayıs Ayı Verilerini Açıkladı

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), son verilere göre tüketici güven endeksinin nisan ayına göre Mayıs ayında yükseldiğini duyurdu. Nisan ayındaki 83,9’luk seviye, Mayıs ayında yüzde 1,1 artışla 84,8 olarak gerçekleşti.

TÜİK ve Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası iş birliğiyle yapılan tüketici eğilim anketi sonuçlarına göre, tüketicilerin güveni artmaya devam ediyor. Nisan ayında 83,9 olan endeks, Mayıs ayında yüzde 1,1’lik bir artışla yüzde 84,9’a yükseldi.

Ekonomiyle ilgili alınan tedbirler ve sunulan desteklerin tüketiciler üzerinde olumlu etkisi görülürken, gelecek aylarda tüketici güven endeksindeki bu artışın devam etmesi bekleniyor.

Related Posts

Altın fiyatları yükselişte: Gram ne kadar oldu?

Altın fiyatları yükselişte: Gram ne kadar oldu?

İslâmcılık birlik, hilafet, şeriat

Kendimi içlerinde hissettiğim İslamcı Müslümanların vazgeçilemezleri arasında birlik, hilâfet ve şeriat vardır. İdeal birlik, ümmetin (bütün Müslümanların) tek bayrak, tek vatan ve tek yönetim içinde birleşmesidir; lakin bunun tarih boyunca kâmil manada bir türlü gerçek-leşemediğini biliyoruz. Engelin, hem dıştan hem de daha üçüncü ve dördüncü halifeden başlayarak içten kaynaklandığını da biliyoruz. Ulus devletler ortaya çıkınca daha önce sıkı veya gevşek merkeze bağlı Müslüman gruplar, bu oyunu

En düşük emekli maaşında net rakam ortaya çıktı! SGK uzmanı İsa Karakaş açıkladı

TÜİK’in enflasyon verilerini ve enflasyon beklenti oranlarını değerlendiren Sosyal Güvenlik Başuzmanı İsa Karakaş, “En düşük emekli ücretinde kök maaşa değildi de taban ücrete zam yapılırsa en düşük emekli ücreti 17 bin 73 lira olacak” dedi. Türkiye …

Dünya devlerine üretim yapan tekstil firması iflasın eşiğinde!

Dünya devlerine üretim yapan tekstil firması iflasın eşiğinde!

Mayısta fiyatı en çok artan ürün belli oldu

Türkiye Ziraat Odaları Birliği (TZOB) Genel Başkanı Şemsi Bayraktar, mayısta markette 36 ürünün 17’sinde fiyat artışı, 19’unda fiyat azalışı görüldüğünü bildirdi. Markette fiyatı en fazla artan ürünler ise yüzde 22 ile limon ve elma oldu.

Türkiye’nin en güçlü markası belli oldu. Rakiplerini ezdi geçti

Migros, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan 2025 yılı “En Güçlü Markalar” listesinde zirveye yerleşerek, ‘Türkiye’nin En Güçlü Markası’ oldu. Yapılan açıklamaya göre, ‘Türkiye’nin En Güçlü 10 Türk Markası …