Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile telefon üzerinden bir görüşme gerçekleştirdi. İletişim Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, Paşinyan’ın Erdoğan’a geçmiş Kurban Bayramı’na ilişkin tebriklerini ilettiği belirtildi. Görüşmede, Türkiye ve Ermenistan arasındaki ikili ilişkilerin normalleşme süreci ile bölgesel meseleler üzerinde duruldu. Erdoğan, Türkiye- Ermenistan ilişkilerinin normalleşeceğine dair umut verici adımların atıldığını, özellikle doğrudan ticaretin başlamasına yönelik çalışmaların sürdüğünü ifade etti. Ayrıca, Türkiye’nin bölgedeki barış ve istikrar için gösterdiği çabaların altını çizen Cumhurbaşkanı Erdoğan, bu yöndeki her türlü girişimi desteklemeye hazır olduklarını dile getirdi.
Related Posts
BAE ve Katar, San Diego İslam Merkezi’ne Yapılan Saldırıyı Şiddetle Kınadı
- Murat Arslan
- 20 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
‘Ölüm Gemisi’nden Ülkeye Getirilen 3 Türk Vatandaşı Sağlık Kontrolünde
- Murat Arslan
- 11 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Japonya’nın Güneybatısında 5,9 Büyüklüğünde Deprem Meydana Geldi
- Murat Arslan
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0