Sağlık Bakanlığı, “Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan son 3 Türk vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize getirilmiş olup, yakın takip ve izolasyon süreçleri başlamıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 kişinin ardından, bu vatandaşlarımızdan da gerekli test numuneleri alınmış ve sonuçlarının negatif olduğu tespit edilmiştir. Belirtilen süre boyunca bu kişiler karantinada tutulacaktır. Yapılan sağlık izlemeleri sonucunda şu ana kadar 5 bireyde herhangi bir klinik belirti ya da semptoma rastlanmamıştır.” şeklinde bir açıklama yaptı. Ayrıntılarla ilgili gelişmeler takip edilecektir.
Related Posts
Yapay Zeka Destekli Eğitimle DEHB’li Öğrenciler İçin Yeni Bir Dönem Başlıyor
- Murat Arslan
- 10 Haziran 2026
- 3 min read
- 0